Kezdőlap > Általános cikkek > Pár dolog, ami aggaszt

Pár dolog, ami aggaszt

“A playerek élete nem csak játék és mese, hallottál már a bugokról, és a csúf, el nem készült szolgáltatásokról?”

Előszó

Persze, persze, Anet mindig mondta hogy “When it’s ready”, de mindenki tudta a lelke mélyén, hogy az NCSoft nem egy szeretetreméltó szerzetesrend, ahol tisztességben megőszült bölcs Gandalfok simogatják a szakállukat minden egyes elcsúsztatott határidő hallatán, és utána mennek egy kört a kolostor hűvös mellékhajójában megértően hümmögve.

Lehetséges hogy nem darálták le a fejlesztőket marhavesefaggyúval és worcestershire szósszal összekeverve hamburgerhúsnak, ha valami nem úgy alakult ahogy elsőre megígérték, de biztosak lehetünk benne hogy Mike O’brien bácsinak biztos hogy legurult a halántékán egy-két sós izzadságcsepp, amikor a dagobert bácsi odaszólt, hogy “He?” (abszurd humor kedvelőinek kedvéért: valahogy így képzelem a dolgot)

Szóval itt van a release a nyakunkon és átvettem magamban a dolgokat amik aggodalommal töltenek el. Előre is bocs mindenkitől, de kicsit vitriolos leszek, akiknek az anetnél dolgozik a bátyjuk, vagy nem bírják az eltérő véleményt, azokat már most figyelmeztetem, hogy csak óvatosan.

1. Hall of Monuments

Na igen. Beismerem hogy egy ficsúr vagyok. Szeretek a karakteremmel a tükör elé sétálni, és igazi bájgúnár módjára a seggemet riszálni az új páncélomban, ami a csöcseimen kívül semmit nem véd,de azért 5000 defenset-t ad:) Jelentős mennyiségű idő, pénz és családi béke lett a HoM-ba  süllyesztve és én úgy képzeltem a dolgot, hogy már a tutorial zóna befejeztével a tápos titleimmel és csilivilli cuccaimmal akarom vakítani az újonnan jött kishalakat:) Ehhez képest egy árva szó, annyi nem hallatszik hogy hogyan és miként fogok hozzájutni a keményen megtermelt javaimhoz.

A nagy csönd pedig számomra azt jelenti, hogy a “When it’s ready”-t úgy kell érteni, hogy “When it’s ready…except a few tinyminy  littlemittle bits…ahemm….cough….(silence)…yes, HoM is such a miniscule thingy, will be added later, kk thx bye”.

Remélem persze hogy tévedek, de én nem akkor akarom megkapni a cuccokat amikor mar két karit felhúztam. Én már a legelejétől ott akarok pöffeszkedni Divinity Reach főterén, az lenne a legjobb ha már a tutorial zónában letekernék nekem a piros szőnyeget, kivezényelnek a szimfónikusokat és szépen lepakolnák elém a legacymat:) Sunglassest persze vehetek ötfélét már, holott meg sem jelent a játék még.

2. Extended Experience

Szerintem itt is kicsit lyukra futottak az embereink, alaposan be lett ez is harangozva hogy tablet app, meg okosteló app, meg browser app. Aztán egyelőre van helyettük Kalapp (Érted, háhá, kalap mint “Hat”) amit megvehetsz a shopban jól:)

Pedig itt olyanokról volt szó, hogy lehet követni a guildtársaidat a térképen, kereskedhetsz stb., figyelheted az aukciós házat, stb. Hol vannak ezek, én szeretném őket:) Sokan fogunk bent ülni a hivatalban, míg mások nagy erőkkel tolják a gémet, ez jó lett volna kicsit enyhíteni a függőségen.

3. Housing

Számomra valamennyire előzőhöz kapcsolódik a housing, erről már mondták hogy később lesz, de engem ez akkor is zavar, most akkor kész van, vagy félig van kész, vagy mi?

Tök jó lett volna már az elejétől kezdve úgy játszani, hogy a döntéseim hatásait érzékelem az utcában, ahol a home instanceom van. Félek, hogy mégegyszer végig kell majd játszanom a játékot hogy láthassam a hatásait annak amit döntök. Ide kapcsolódik, hogy számomra extra motivációt jelentene hogy a klántársaimat meginvitálom egy kis bemutatóra, hogy addig mit értem el a játékban.

4. Guesting

Erről tudjuk hogy nincsen még kész, de attól még ez is zavar. Szép dolog amúgy hogy a world transfer cserébe ingyenes lesz, ez rendes dolog a részükről. Mondjuk ez olyan nagyon nem idegesít, mint az előző három. A rizsa amit adtak a hír mellé, az kevésbé tetszik mint maga a tény, hogy nem lesz:

“The guesting system will be delayed until the servers have settled down. The guesting system will then be enabled and server transfers will need to be paid for. Until the guesting system is activated server transfers will be free.” 

Lehetne ám azt is mondani, hogy nincsen kész…

5. Guild Halls

Ez pl. a GW1-ben megvolt a kezdetektől és ott a jelentősége is nagyobb volt, mivel ott zajlottak a GvG-k, szóval azokat valószínű még tesztelni is kellett.

Véleményem szerint sokat ad hozzá a guild identitásához a saját csarnok, lehet összegyűlni ott és szocializálódni, tök jó dolog. Később jön. Nem bánom annyira, de azért elmenni sem akartam mellette szó nélkül.

Utószó

És akkor mégegyszer: játékot nagyon várom, tűkön ülök, és tuti szuper lesz. És amiket leírtam többnyire apróságok (mondjuk az első komolyan zavar), igazán kis százalékot tesz ki majd a játék megítéléséből és élvezni fogom a játékot nagyon mindezektől függetlenül.

Szóval nem kell nekemrontani, mert nem mindentől vagyok teljesen hasraesve. Értékelem amit a készítők csinálnak, de úgy érzem hogy a folyamatosan mantrázott “When it’s ready” némiképpen visszaüt olykor.

De már csak pár nap és toljuk:)

Kategóriák:Általános cikkek
  1. 2012. augusztus 20. - 19:12 | #1

    1. Hall of Monuments: azoknak, akik a GW1-et egeszen az utobbi idokig jatszottak, azoknak fontos lehet, de szerintem a tobbsegnek lenyegtelen. Mindenesetre elegge hajpolva volt, szoval jo lenne, ha nem kesnenek vele fel evet.

    2. Extended Experience: ezeket nem erdemes release-kor kihozni, akkor meg mindenkit a jatek kot le. Kesobb, uborkaszezonban kell kihozni, es akkor ezzel is lehet hype-olni a jatekot.

    3. Personality. Ez benne van a jatekban.

    4. Housing. Igen, ez jo lenne.

    5. Guesting. Szerintem itt nem kamuznak. Tenyleg erdemes megvarni, amig kialakulnak a szerver-populaciok.

    6. Guild Halls. Ennek a jateknak csak azert van a neveben a Guild, mert a Guild Wars egy jol bevalt, nepszeru marka. De itt nincs guild-haboru, a guild hall-nak kozel sincs olyan jelentosege, mint GW1-ben. Nyilvan, ha mar minden mas megvan, behozhatnak ilyen funkciot is, de ez tenyleg masodlagos dolog.

    • bodaster
      2012. augusztus 20. - 19:17 | #2

      personalityre kozben rajottem es sunyi mod kivettem:D

      • 2012. augusztus 20. - 19:20 | #3

        ahaaaa, most nezem hogy eggyel kevesebb pont van, mar azt hittem beneztem valamit :)

    • ZachElf
      2012. augusztus 20. - 19:17 | #4

      Guild Warst nevet a játék történelméből kapta. Olvasd el a lore-t ha érdekel :)

      • 2012. augusztus 20. - 19:19 | #5

        Nyilvan csinaltak kore egy lore-t, hogy megmagyarazzak, de ettol a guild hall-nak meg nem lesz kulonosebb szerepe.

      • 2012. augusztus 20. - 21:10 | #6

        a guild wars névnek semmi köze a guild hallhoz sem a gvghez mint ZachElf utalt rá

      • SaGaIn
        2012. augusztus 20. - 23:24 | #7

        A lore felemlegetése azér hülyeség mert itt nem egy legenda, mítosz ami évszázadok óta létezik vagy történeli tényeken alapuló történet. hanem az egy játék készítésekor az köré kitalált mese. Amire hivatokozi valami megmagyarázásakor olyan mint ha a kapott egyest a manókra fognánk…

    • McWolfy
      2012. augusztus 21. - 17:54 | #8

      csodálkoznék ha nem lenne majd gvg

  2. gwfan21
    2012. augusztus 20. - 19:12 | #9

    HoM: Instance területeden lesz az NPC akitől lekérheted majd a dolgokat és lesz az elejétől.
    Housing: Nem változik a home instance? Mióta?

    • 2012. augusztus 20. - 19:14 | #10

      Housing: en direkt keves personal story-t csinaltam, szoval elhiszem a cikkironak hogy nem valtozik. Most akkor valtozik vagy nem valtozik?

  3. 2012. augusztus 20. - 19:14 | #11

    Legalább még így is készebb állapotban kerül kiadásra, mint a Diablo 3 ahogyan ki lett adva! :D

    • bodaster
      2012. augusztus 20. - 19:18 | #12

      hat ez mondjuk igaz

    • panoz
      2012. augusztus 20. - 21:24 | #13

      Ha azt megették 10 millióan akkor ezt is megvehetik. Elvileg.

  4. nathriel01
    2012. augusztus 20. - 19:19 | #14

    A home instance változik, persze nem minden döntésnél, de például az emberek egyik történetszálán, amikor a kórház és az árvaház között kellett döntenem, akkor a kórház leégve maradt a küldetés után is.

    Béták alatt még nem nagyon tapasztalhattuk ezt meg, mert kevés olyan küldetést kaptunk, ami tényleg hatással lehetett a home instace-ra.

    • bodaster
      2012. augusztus 20. - 19:30 | #15

      De van olyanunk mar hogy home instance?

      • nathriel01
        2012. augusztus 20. - 19:32 | #16

        Persze, egy egész negyed (embereknél). Ez alakul a döntéseinkkel. Kimondott házunk nincs még, az lesz majd a homing rendszerrel (gondolom berendezhetjük majd meg ilyenek).

      • 2012. augusztus 20. - 20:20 | #17

        Nem csak embereknél. Külön negyed van Grove-ban és Black Citadelben is (így gondolom minden fővárosban), Sylvarimmal mindkettőt megnéztem. Előtte meg persze Divinity’s Reachben lévőt emberrel.

      • nathriel01
        2012. augusztus 20. - 20:23 | #18

        Azért írtam, hogy embereknél, mert ott konkrétan negyed a neve, de az asuráknak például laborjuk van.

      • 2012. augusztus 20. - 20:29 | #19

        Világos.

      • saulosman
        2012. augusztus 20. - 20:37 | #20

        Jaja nekem sikerült megmérgeznem a fele home instance lakosságot:(

  5. 2012. augusztus 20. - 19:21 | #21

    Jah, volt olyan, hogy a Sylvarik a társaik közelében bónuszokat élveznek, meghogy az ele bele áll a vízbe akkor nagyobbat sebez Water attun, személyiségeket komolyabban kidolgozottra akarták, stb

    • 2012. augusztus 20. - 20:20 | #22

      Te erre meg honnan emlékszel? :D:D Tényleg volt ilyen, de én már el is felejtettem.

      • 2012. augusztus 20. - 21:57 | #23

        Ilyenekre emlékszek, de a bótba’ listával megyek! :D

  6. nathriel01
    2012. augusztus 20. - 19:24 | #24

    Korábban még az is tervben volt, hogy fára tudunk majd mászni, de hát minden ugye nem lehet. :)

    • Healer
      2012. augusztus 21. - 07:11 | #25

      Az az Assassin’s Creed 3 volt szerintem ;)

  7. i1q
    2012. augusztus 20. - 19:25 | #26

    Az 1. ponttal teljesen egyetértek. GW1 ben kihúztam két GWAMMO-t két teljesen full HoM-al. Amikor megláttam a kalkulátort vagy fél évvel ezelőtt majd hülyét kaptam hogy csak ennyi??? Egy hónap alatt összekapartam azokat a dolgokat amik 50 pontot érnek, ezek sehol nincsenek a full HoMhoz. Kicsit alul van az a léc amiért már 50 pontot meglehet kapni. Azért túlteszem rajta magam csak már szombat lenne…

    • 2012. augusztus 20. - 19:34 | #27

      Magától nem fogja felfedezni magát a játék, meg a mobok se ölik meg magukat vanquishel. Várható volt, hogy később egyes dolgok könnyebek lesznek, de még mindig rá kell hasalni a játékra az 50 pontért.

  8. 2012. augusztus 20. - 19:32 | #28

    Boda volt szó a HOM-ról legutóbb, mutatták a heavy armor szetet az ice breakert meg az orrian mini chicket vagy mit. Szóval annyira nincsenek csöndbe ezen a téren.

    A mobil appról is volt szó, hogy release után fognak egy csapatot ráállítani a dologra, mert egyenlőre még nincs minden kész azon, plusz a fanokat is megkérdik mi lenne jó még bele. (Mondat vége nem biztos, de így rémlik, szokásos jófejkedés.)

    • bodaster
      2012. augusztus 20. - 19:54 | #29

      Azert az eleg parasztvakitas volt, ket itemet bemutattak, de szo sem esett rola hogy akkor most te mikor es hogyan jutsz hozza.

      Az meg milyen kamu mar hogy release utan allitanak ra csapatot. Release elott ket evvel mar volt mindenfele blogbejegyzes a dologrol, talan meg screenshot is, es tudod ugye hogy csak akkor beszelnek a dologrol ha kesz van?:) Erted szerintem mi a bajom:)

      • 2012. augusztus 20. - 20:25 | #30

        Biztos dolgoztak rajta valamennyit, de simán lehet, hogy valami miatt félbe hagyták és majd elő veszik. Személy szerint nem érdekelnek az appok, legyen meg a játék utána csinálják az ilyen téren nem olyan fontos fjúcsöröket.

        Olyasmire emlékszem, hogy külön stranszfesztita stonet fog kapni a hom-os cuccok, meg amit fentebb írtak a home instanceos vendorról.

  9. Bracus
    2012. augusztus 20. - 19:34 | #31

    Hát igen, szerintem titkon mindenki tudta, hogy “when it’s ready” ide, vagy oda, ez itt sem így fog működni. Ők is pénzből gazdálkodnak. Én már akkor sejtettem, hogy “gond van”, amikor bejelentették a pre-purchase-t. Ez számomra azt jelentette, hogy elfogyott az erre szánt pénz. Ha nem így lett volna, akkor 1-2 fél open beta hétvége, és kész, annyi elég arra, hogy teszteljék a szervereket, kiszűrjék az OP buildeket ( bár azt inkább a belső tesztelőknek kellene ). DE!

    Annak ellenére, hogy nem sokat láttunk a contentből ( ami nem baj ), én úgy érzem, hogy hosszú idő után ez az általam kipróbált MMO ( WoW után kipróbáltam pl WAR, LoTRo, AoC, SWtOR, TERA ), amiben működni fognak a fontos contentek ( gondolok itt WvW, dinamikus eventek, stb ). Ha nem történnek olyan szarvashibák, mint pl. hogy lvl50től nem működnek a dinamikus eventek és nem lehet majd fejlődni, csak ha visszamegyünk a korábbi szintekre, le lesznek zárva bizonyos zónák, mert még nincsenek készen, akkor én teljesen boldog leszek.

    Az, hogy ennyire durván belenyúlnak a traitekbe 2-3 hét alatt, az mutatja, hogy még kellett volna nekik idő, bőven. Viszont engem ez így nem zavar, mert már nagyon várom.
    Az egyetlen dolog, amitől tartok, azok a dungeonok. Szerintem nincsenek még készen/optimalizálva, de ez csak az én véleményem, azok nélkül még bőven megleszek.

    Amint látjátok írtam pozitív és negatív dolgokat. Nálam jelenleg sokkal több a pozitív dolog, mint a negatív. Gondolom azért, mert a játék PVE része, úgy mint dungeonok, bossok, anyira nem érdekel, sokkal nagyobb PvP fan vagyok, ami működik és nekem most ez a fontos.

    • 2012. augusztus 20. - 19:44 | #32

      Dungeonök benne vannak már a játékban, meglehet találni az összes térképét. Traites részről meg annyit, hogy a gw fanok mindig is arról voltak híresek hogy összeraknak olyan combókat amivel lehet tápolódni, ezzel nincs is baj, ezért szeretem többek között én is , hogy van bőven lehetőség tesztelni a karaktered több féle módon. Örüljünk neki, hogy folyamatosan megy a balanceolás.

      Nem kell túlreagálni a helyzet, legrosszabb esetben 1-2 hónap alatt mindent a lehető legjobb állapotára csiszolják, de addig is nagyobb fun lesz a játék mind a piacon lévők közül valamennyi. /ez egy saját vélemény volt /

      • Bracus
        2012. augusztus 20. - 19:52 | #33

        Tisztában vagyok azzal, hogy benne vannak a játékban. A problémám az, hogy egyet lehetett kipróbálni és az is enyhén “fura” volt ( pl sima mobok nagyobbat ütöttek, mint a bossok ).

        Engem nem kell nyugtatgatni, meg vagyok a játékkal elégedve a jelenlegi állapotában is, mint írtam. Játszottam a fentebb leírt játékokkal a megjelenésüktől és 1-2 kivétellel sehol nem voltak GW2-től.

        Nem hiszem, hogy túlreagáltam volna, én eddig szinte csak pozitívumokat írtam a játékról.

        Engem teljesen beszippantott

  10. Ash
    2012. augusztus 20. - 19:39 | #34

    Hát ez legyen a legnagyobb gondunk gyerekek! Más játékokban a fele hiányzik kiadáskor. Vagy játszhatatlan. Örülök, hogy ilyen apró problémák nagyító alá vétele zajlik, ez pozitív.

  11. chuckygwzik
    2012. augusztus 20. - 20:21 | #35

    Az elején nem érdekes ha nincs minden kész van bőven mit csinálni. Csak a GW1-ben megszokott nagyon sűrű update-elés legyen itt is, minden héten valami értelmes kisebb-nagyobb update-tel és akkor jó lesz.
    Engem inkább az aggaszt, hogy az eddigi 16 zóna (ebből 6 város) amit bétákon elénk raktak az már a játszható zónák fele.Abban nagyon bízom, hogy 1-2 havonta 1-1 terkót majd megnyitnak. Februári pressz bétán majdnem 700 szív volt, most BWE 3on alig 500 vagy a nem elérhető zónákat nem számolta a 100%-ba vagy igen sok terkót kivettek a kezdésből :)

  12. Healer
    2012. augusztus 20. - 20:34 | #36

    1: Egyetértünk :D
    2: Elvagyok appok nélkül, nincs olyan eszközöm per pillanat ahol meg tudnám nézni.
    3: Ez nem rémlik, de nem lenne rossz a kiterített Ettin chieftain bőrön állva mutogatni a Shatterer fejeket a haveroknak :D
    4: Nem akarok még másik szerverre menni :D, Akikkel játszunk, mind a Gandarán leszünk.
    5: Ezis ráér :D

  13. Kozmo
    2012. augusztus 20. - 20:35 | #37

    Teljesen egyetértek!
    A különbség talán más játékokkal szemben, az újdonság varázsán kívül, az a lehetőségek tárháza. Lehet, hogy sok dolog még nincs kész, de tudjuk, hogy amikor benntlesz, akkor jó lesz. Tehát nagyon jó alapot teremtettek, amire lehet építeni, s nem …-ból kívánnak várat építeni. (lsd. D3)
    Ha már itt járok, meg kell említenem, hogy van PvP. :D

  14. Rohár
    2012. augusztus 20. - 21:00 | #38

    engem a játékmenet nem aggaszt, azt láttam játszottam és tetszetősebb a rendszerek 80-90% mint a wow ban, Én az optilamizáláson agódom csak. Maga a játék remekelni fog.

  15. Remus
    2012. augusztus 20. - 22:06 | #39

    Igen, az előttem lévővel teljesen egyet értek! A Tartalom folyamatosan bővülni fog, nem hinném hogy ezzel gond lenne. Az optimizálás ami aggodalmat kelthet, de erről jobb ha nem ecsetelünk itt is, megvan a maga híre annak is, megannyi hozzászólással! Viszont egy érdekes képet találtam ezzel kapcsolatba, azért mégis talán többen látják itt! http://1.bp.blogspot.com/-qcuIgfVtFQY/TzFZZhXD1II/AAAAAAAAAt4/uaQtou7xGkI/s1600/gw2chart.jpg

    Remélhetőleg igaz, mert akkor örülhet a fejem!! :D

    • ashemmi
      2012. augusztus 21. - 00:15 | #40

      ez azt jelenti h nem fogok hdben jastzani:D tulelem:P

    • Ash
      2012. augusztus 21. - 13:22 | #41

      Ez már jó öreg és abszolút nem valós. Értem itt gyengébb kártyákon is jól szerepel a játék. Ez bwe1 zárása óta fent van. De pl ott van a ati hd 5450 ami /játszhatatlan/sz.r-nak van ítélve, mediumon kényelmesen megy a játék párom gépén. High-on van fps esés, de nem feltűnő.

      Mondom, aug 25 után lehet nézegetni, min és hogy, de a teljesítményt sok minden befolyásolja a configban. Ram stb stb….

      Nekem az új ramok óta a 9600gt kártyával, high-on kényelmesen elvan.

    • Ash
      2012. augusztus 21. - 13:29 | #42

      Ez egy bwe1 után készült röpke stornó. Abszolút gyengébb igényei vannak a játéknak. Párom gépébe ati hd 5450, kényelmesen elvan medium beállításon, high-on volt tapasztalható némi fps visszaesés, de nem vész. Pedig fentebb katasztrofálisnak írja.

      Nekem az nvidia 9600gt kártyával kényelmesen elvan high-on. Ram bővítése óta pedig meglepően jól szuperál minden téren.

      Megjegyzem, ugye mindenki tudja, hogy a gépe nem csak egy videó kártyából áll?

      • Ash
        2012. augusztus 21. - 13:34 | #43

        Hát ez 2x ment el kétféleképpen -.- lényeg benne van. Bocs a duplázásért, csak elküldtem, aztán több újratöltés után sem rakta ki az első commentem

  16. SaGaIn
    2012. augusztus 20. - 23:41 | #44

    Nekem egydül az hiányzik ami meg volt ígérve még az elején hoyg szintlépésnél én dönthetem el melyik attribútunot mennyivel húzom… nah ezt szépen áttettték automatára a karakter változatosságot lecsökkentve ezzel. persze mondják sokan hogy ott vannaka traitek meg a szkillek de azért szép lett volna ha az alapstatokat is váltaoztathatom picit mág ah mondjuk bizonyos keretek között ( mondik csak kapott pontok felét oszthatom el vagy nem tudom…) a HOM az járnak idulákor azoknak akik szenvedtek szvsz. de atöbbi csicsa marketing elem nem hiányzik. A houseing témát ainban sem értem ittsem fogom… nem akarok senkit megbántani de aki housingolni (de szép magyar szó) akar az sims-ezzen… Nem tudom elképzelni hogy két dungi letolás és egy erőd befoglalása után hazamegy a karakterem leüla foltelbe meghívja a haverokat és együtt megnézik a ValóVilág 22-őt…

    • 2012. augusztus 20. - 23:56 | #45

      Nem tudom, hogy vágod-e, de minden trait két “statot” reprezentál. Ha arra a traitre raksz pontot, akkor az a kát “statod” nő. Ha erre gondoltál.

    • 2012. augusztus 20. - 23:59 | #46

      Valakinek fontos a housing és a costume cuccok. Valakinek nem. Neked nem. Ahogy a helyesírás sem.

      • 2012. augusztus 21. - 01:47 | #47

        Ez nem szimpla helyesírási hiba, tele van olyan szavakkal, amiket fel sem ismerek XD

  17. 2012. augusztus 21. - 00:54 | #48

    Szerintem meg a PvP Downed State a világ legrosszabb ötlete, amit valaha játékban láttam.

    • Solefald
      2012. augusztus 21. - 01:10 | #49

      Mert? Ezt már leírtad párszor, de még egyszer se láttam hogy indokoltad volna.(lehet csak én nem olvastam)

    • Bracus
      2012. augusztus 21. - 01:12 | #50

      Szerintem meg nem :) Nekem bejön

    • 2012. augusztus 21. - 08:55 | #51

      Pár naponként beírod és ennyi… GZ…

  18. 2012. augusztus 21. - 01:33 | #52

    Meg kell tanulni jatszani – hasznalni a downed state mechanizmust, nem pedig sirni miatta. Ennyi.

  19. 2012. augusztus 21. - 08:18 | #53

    howellq :
    Ez nem szimpla helyesírási hiba, tele van olyan szavakkal, amiket fel sem ismerek XD

    Nekem a “vannaka”, az “indulákor”, és az “ainban” kifejezetten tetszik, használni is fogom őket… :D

  20. shaaktii
    2012. augusztus 21. - 08:24 | #54

    Személy szerint egyet értek a cikk íróval. Engem azért néztek ki az swtor-os guildomból (azt megelőzően a játék magyar honlapján, mert elmondtam mik a hibák, mi nem jó a játékban, mi nem tetszik, akkor még nem tudtam hogy a “Törvényenkivüli” guild vaskalapos tagokból áll. Örülök hogy itt nem áll fenn ez a lehetőség:)

    Engem nem zavarnak a határidők, egyedül a guild hall-t sajnálom.

  21. panoz
    2012. augusztus 21. - 10:26 | #55

    Ha nem kapom meg a zsoldomat a HoM-ért akkor durcás leszek.

  22. arctica73
    2012. augusztus 21. - 10:55 | #56

    A legutóbbi stressz tesztre a GW1-es guild-em vezetője is megvette a játékot, így végre kipróbálhatta. Szépen megalapította a céhet, aztán megkérdezte tőlem, mint a játékot leginkább kipróbált tagtól, hogy vajon guild hall hol érhető el. Mire csak annyit tudtam mondani, hogy fogalmam sincs.

    Egyéb iránt a gyűjthető guild influance többek között “építészetre” is költhető, ha jól láttam. Lehet, hogy bizonyos mennyiség elköltése után már elérhető lesz a Guild Hall is?

    • nathriel01
      2012. augusztus 21. - 10:59 | #57

      Guild Hallok még nincsenek benn a játékban, később fognak érkezni.

  23. arctica73
    2012. augusztus 21. - 10:56 | #58

    Bocs a dupláért, de eszembe jutott még valami. Ezek a HoM jutalmak vajon ugyanúgy szinthez társítottak, mint a legtöbb páncél és fegyver? Vagy vajon már az első pillanattól kezdve elérhető?

    • nathriel01
      2012. augusztus 21. - 11:00 | #59

      A tutorial elvégzése után már kikérheted őket.

  24. spctr
    2012. augusztus 21. - 11:26 | #60

    Mondhatni a Blizzardon “nőttem” fel, így a “When it’s ready” elég produktívnak hangzik ellenben a Blizz kommunikációs politikájával, ami csak egy szót tartalmaz fantasztikusan megfogalmazott mondatokban: “soon”.
    A HoM-ba meg nagyon jó lenne minél hamarabb költekezni, mivel mint a cikk írója is mondta, tükörbe nézelődni a legjobb a dolog.

  25. McWolfy
    2012. augusztus 21. - 17:29 | #61

    nekem petek miatt lenne jóféle, ha hom már elején elérhető lenne. fegyverek, páncélok pedig úgyis vagy induló cuccok lesznek, amik pár szint múlva értéktelenek lesznek, vagy 80-asok, amikre várni kell. Bár mondjuk nem lenne rossz, ha fejlődnének veled együtt vagy hasonló… :)

  1. Nincs visszakövetés.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Módosítás )

Twitter kép

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Módosítás )

Facebook kép

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

Csatlakozz a 477 követőhöz

%d bloggers like this: