Kezdőlap > Blog > Tapasztalataink a béta hétvégéről 2. rész (Zhorak, Nathriel)

Tapasztalataink a béta hétvégéről 2. rész (Zhorak, Nathriel)

Zhorak

Hogy ne hozzak magamra szégyent, azt kell mondjam ez orgazmikus volt. Én is folytatom ezt a 3-3as felsorolást. Sokáig gondolkoztam, hogy milyen kasztot próbáljak ki, végül úgy döntöttem, hogy a main karakter címére pályázó legesélyesebbet választom: a mesmert. GW1 PvE-jében nem szerettem, PvP-ben viszont imádtam. De itt? Itt pont fordítva volt (hozzáteszem, nem vagyok egy pvp-zseni).

 

1 – Harcrendszer: Nekem a legkedvesebb tapasztalatom a Guild Wars 2 által nyújtott harcrendszerben volt. Amikor először küzdöttem Shaemoor viharos ege alatt és egy gyenge kard volt a kezemben, azt se tudtam mit tegyek. Duplán rákattintottam a kentaurra, de nem történt semmi, meg se moccant. Ilyenkor mi van? Jaa, hát persze, oda kéne mennem. Eltelt pár perc mire sikerült belerázódnom, de minden egyes perc elteltével egyre jobban ráéreztem az ízére. Első nap mindig, minden elől kiakartam térni, így az erősebb csapásokat nem tudtam elkerülni, ám vasárnap délelőtt olyan helyre csöppentem, ahol szükség volt taktikázásra. Ez volt a kedvenc részem az egészben, egy kentaur erődítmény, amit banditák is védenek. Az erőd falain katapultok és lövegek vannak, a falakat kihegyezett tüskék tarkítják. Csak én voltam a terepen, gondoltam bemegyek. Áttörtem a főkaput és egy sáncban találtam magam, ahova be tudtak lőni a banditák a lövegekkel, közben kentaur őrökkel kellett verekednem. Miután hatodszor is meghaltam (a páncélok már alaposan megrepedtek) fegyvereket és skilleket váltottam. Az alábbi builddel mentem, aminek a lényege, hogy klónokat idéztem, a Prestige-zsel láthatatlanná váltam, fegyvert cseréltem és a Blurred Frenzyvel (és a Prestige robbanásának hála) hamar átvágtam magam az ellenfeleken, közben a vörös körökből kellett kiugrálnom. A GW2 harcrendszerében már nem elég nyomkodni a gombokat, hanem figyelned kell és időzítened. A következő bétán egy közelharci karaktert fogok indítani, kíváncsi leszek, hogy állja meg a helyét, hisz a klónjaim is elterelték az ellenfél figyelmét, így kevesebbet sebződtem. Majd meglátjuk.
Még ide tenném azt is, hogy a GW1-hez képest óriásit dob az, hogy az ellenfeleknek teljesen más képességeik vannak, mint nekünk.

2 – Események: Az események különbözőek és szerteágazóak.  Beetletuntól délre van egy meta event, ami folyamatosan változik. Amikor először elértem a búzamezőt, a kentaurok épp az embereket támadták. Miután elbuktunk, három különböző esemény lett belőle: 1. szabadítsd ki a parasztokat a kentaur táborból. 2. űzd ki a kentaurokat a szomszédos várból. 3. vadászd le a portyázó kentaurokat. A Divinity’s Reach körüli eventeket egy idő után felváltják a nehezebb, bonyolultabb és nagyobb figyelmet igénylő eventek, amelyek sokkal érdekesebbek és nagyobb hatással vannak a világra. A második kedvenc esemény a szarnyúl nyúrvas [jackalope] üldözése volt, Wayfarer Hills-en, ez egy agancsos nyúl. Persze még ott volt a nyúlkaja szállítás, amit a nyulak igyekeztek megakadályozni, azzal, hogy a hóba löktek és ellopták a kaját. Ami még tetszett, az a mocsár volt Queensdale-n. (Gondolom) az áradás következtében és a szobrokban esett károk miatt kapuk nyíltak Grenth birodalmába és a mocsarat elárasztották az Aatxe-ok, akik elég sokat változtak… hét év alatt? A Behemoth csatája nagyon epikus volt, hatalmas volt, nem is tudtam hová lőjek a greatsword-del. Viszont arra rájöttem, hogy a moa madárrá változtató elite haszontalan az ilyen óriásokkal szemben.


3 – Minijátékok: Sajnos nem találtam meg a minijátékokat a fővárosban, de találtam ugrálós játékot. Queensdale délkeleti csücskében a kentaur telep mellett, a hegyoldalban van egy barlang, amiben pókok, grubok és skelkek vannak. A barlangban a magas cseppköveken és sziklákon elugrálva kell eljutni a barlang végébe, ahol számos ooze vár ránk, a végén pedig egy láda a nyereményünk.

Rossz

1 – Armor és DP: Lehet, hogy csak én voltam béna, de sokszor kellett mennem javíttatni, szerintem nagyon hamar reped meg a páncél, ráadásul a pénzem is gyorsan elfogy. Valószínű ez annak tudható be, hogy lusta vagyok gyalogolni és a kis távolságokra is waypointot használok. Viszont, ami zavart, hogy ArenaNet azt mondta nincsen death penalty. Mégis ott volt a dodge mellett egy kis koponya, ami a Death Penalty-t jelezte.

2 – Ellenfelek: Egyetértek werdának abban, hogy sokszor több az ellenfél, mint amennyit egyedül elbírok. Az utolsó néhány órában kipróbáltam a charr necromancert és az volt a feladatom a personal story-ban, hogy lessem meg mire készül a Flame Legion. Kiszabadítottam egy foglyot, mire egyszerre hatan rontottak rám, sokszor kerültem downed állapotba, nehezen bírtam a harcot, ellenben mesmerrel (ezért mondtam, hogy a klónoknak hála) röhögve megcsináltam volna. Ekkor még nem voltam minionjaim.

3 — Több rosszat nem tudok felsorolni.

Végezetül mutatok egy képet a tengu határról. Látni a canthai stílust rajta.

Nathriel

Mivel alapvetően PvE beállítottságú játékos vagyok, ezért a hétvégén csak ezen a területen tevékenykedtem. Az idő jelentős részét egy charr warrior-ral töltöttem a Blood Legion-ből, amellyel 18-as szintig sikerült eljutni. Vasárnap este kicsit még belekóstoltam az elementalist-ba, de ez is elég volt ahhoz, hogy veszélybe sodorja a ranger kezdőkarim életét. A hétvége remek alkalom volt arra, hogy leteszteljem hogyan viszi az ergya laptopom (Asus K50IJ) a játékot. Határozottan jobban futott, mint legutóbb, most minimumon nem laggolt, ha egyedül voltam. :) Szóval ezen okok miatt amikor csak tehettem az asztali gép mellé ültem le, ami közepes beállításokkal már nagyon jól vitte a játékot. Jöjjön a jó, a rossz és a csúfot most kihagyom.

1 — A dinamikus eseményrendszer és a szíves területek nagyon jól működnek együtt. Charr kezdőn például vígan öltem a sárkánygyíkokat és javítgattam a ketreceket, amikor jött az üzenet, hogy le kellene ölni azt az ominózus charr sámánt. Vicces volt látni, ahogy mindenki körülöttem lefagyott kicsit (gondolom ilyenkor néztek rá az üzenetre), aztán a tömeg (ekkor még a játék elején jártunk) egyszerre elindult a sámán irányába. Mint néhány másodperccel később kiderült, rossz döntés volt, a sámán alázott rendesen. A szívek nagyon jól betöltik az NPC fejek fölül hiányzó felkiáltójelek helyét, ráadásul még jobbak is, hiszen több módon is kedvére tehetünk az adott nem játékos karakternek. A teljesen új játékosok is egy valamennyire ismerős dologból (küldetések) jutnak el az újig (dinamikus események) és pár ilyen után már maguktól tudják, hogy mit várhatnak.

2 — A felfedezés öröme, és jutalma. Ahogy Endrosz már leírta, a játék csemege azoknak, akik imádnak rejtett járatokat, eldugott oázisokat felkeresni és megtalálni. Jómagam is közéjük tartozom, így semmi sem állíthatott meg, hogy legalább a charr kezdőterületet fel ne fedezzem teljesen. Sok érdekes dolgot találtam utazásaim során, például egy Pyre Fierceshot emlékére állított szobrot, illetve egy emlékművet azon a helyen, ahol a kikötözött charrok anno végignézték a Foefire-t. Hab a tortán, hogy a kalandorokat a felfedezés örömén kívül mérhető jutalommal is díjazza a játék. A waypoint-ok és az érdekes helyek (points of interest) felfedezéséért szép számú tapasztalati pont jár, amik remekül kiegészítik a játék egyéb területein szerezett pontokat. Ezen kívül, ha egy zónát teljesen felfedezünk, akkor egy levelet is kapunk, amiben három jutalom van, egy fegyver, egy páncél és crafting alapanyag. Bár azt hozzátenném, hogy ezek a jutalmak még megérdemelnének egy kis törődést, mert szegény warrior-om se a páncélt, se a fegyvert nem tudta használni.

3 — Napi achievement-ek. Ez kis dolog, de jó, hogy megtörtént. Korábbi demókban illetve bétákban láthattuk, hogy amint teljesítünk egy napi achievement-et, megjelenik mellettünk egy láda, amiben tapasztalati gömbök, illetve pénz van. Örömmel nyugtáztam, hogy a hétvégén már nem kellett a ládák nyitogatásával törődni, hanem az achievement elérésekor automatikusan megkaptuk a tapasztalati pontokat és a pénzt.

Rossz

1 — Mézesmadzag. A béta hétvége alatt rájöttem, hogy sajnos, nem sajnos, az Arenanet, illetve az NCsoft is csak egy cég, és mint ilyen, a lehető legtöbb bevételt akarja. Meglepődve tapasztaltam, hogy az egyik személyes történeti küldetésem végén, egy Mystic Key-t kaptam jutalomként, ami ugye a Mystic Chest-et nyitja. Örültem is mint majom annak a bizonyos testrészének, pont volt egy ilyen ládám a táskámban. Gyorsan ki is nyitottam, aztán elbohóckodtam az átalakító itókákkal, majd beizzítottam a tapasztalati buffot, amit még kaptam. Aztán vasárnap már nem örültem ennyire, mert volt három kinyitatlan láda a táskámban, és bár a hétvégén ingyen kinyithattam őket, de élesben ezért vagy igazi vagy játékbeli komoly összegeket kell fizetnem. Az Arenanet szépen bedobta a csalit az ingyen kulccsal, hogy még több ládát akarjak nyitni és fizessem nekik a dellát így vagy úgy.

2 — Kovácsmester, egy sámán szétverte a páncélom! Nos igen, a sámán. Annyiszor haltam meg azalatt az esemény alatt, hogy mehettem is a városba javítani. Volt még pár ilyen hely, ahol a csoportos event-ként megjelölt ellenfelek szinte isten módban harcoltak. Nem az volt a baj, hogy erősek voltak, hanem az, hogy egyszer talált el és már feküdtél is. Sokszor a területi sebzésük is ilyen volt, és hiába lett volna ember aki felszed, a fél vagy az egész csapatot leszedte pár támadással. Bár bevallom, amikor az ilyenek végül megfeküdtek, az jó érzéssel töltött el.

3 — Bosszantó bogarak. A béta nyilván azért béta, mert még vannak benne bugok, és fel is voltam rá készülve, hogy lesznek. Két bug azonban komolyabb hatással is volt a játékélményemre. Az egyik a személyes történettel kapcsolatos. A charr történetben (blood) van 1-2 küldetés, ahol víz alá kell menni. Na most az én szerencsétlen warbandem tagjai közül, kettőnek esze ágában sem volt bármit is csinálni víz alatt, így az egyik küldetésnek bizony többször is neki kellett futnom, mire végre sikerült megcsinálnom. A másik dolog az volt, hogy vasárnap délelőtt eltűnt a guildem. Mint többen tudjátok én alapítottam a variance guildet, erre vasárnap híre-hamva sem volt. Rákérdeztem pár embernél, akik mondták, hogy ők látnak engem a guilben, sőt azt is, hogy online vagyok. Na remek! Felnéztem fórumra, hogy írnak-e valamit, ott többen is mondták, hogy hasonló problémát tapasztaltak, amit meg lehet oldani úgy, hogy kirúgnak, majd visszavesznek. De én vagyok a leader, azt nem lehet kirúgni! Úgyhogy a vasárnapot sajnos guild nélkül töltöttem.


Kategóriák:Blog
  1. Ismeretlen
    2012. május 1.-17:24

    Hát igen, a bugok, majd megjavul :)

    Hát az Anet is pénzből létezik ugyebár, nem havidíjas stb… szerintem a mikrotranzakciós része teljesen elfogadható. Meg lennék lepődve, ha nem próbálgatnák az embert inspirálni a vásárlásra. Hát, igen, sajna magyarok vagyunk, vagy ingyen vagy sehogy. Na jó, ez erős volt.

    Végül is mekkora szemetek, hogy egy cégnek kell a pénz a fen maradáshoz és a fejlesztéshez.

  2. dobikka
    2012. május 1.-17:29

    A Guild Wars 2 az első játék, ami közben nem tudsz sütit enni, mert meghalsz. :D

    • hopp
      2012. május 1.-18:23

      igen, nálam is ez volt az első mmorpg, amikor a pizzát az asztalnál ettem meg, nem játék közben :D

  3. Ismeretlen
    2012. május 1.-17:33

    Meg hát, xp buff, nem nagyon érdekelt, kell a fenének, élvezem a terepet a szív töltögetést. Nem akarok gyorsan túl esni rajta, mert élvezem! Átalakító lötty, épp eléggé elvarázsolt a karakterem, nem kell nekem egyébb maskara.

    A fölös mistic chest-eket meg el lehet ah-ban passzolni, legyen vele boldog akinek van kulcsa, nekem ott a pénz belölle, értelmesebb dolgokat szereztem vele.

  4. Fenrir
    2012. május 1.-17:47

    Én még régebben írtam , hogy ezek a mini dolgok amiket lehet venni nem zavaróak, csak később be ne durvuljanak az Ncsoft hatására (valljuk be, nem arról híres a drága NCS, hogy ők a máltai szeretet szolgálat ), és találjanak ki olyan dolgokat amik elméletben nem juttatnak előnyhöz, de gyakorlatban pár leleményes játékos megoldja, hogy azok legyenek.

    Akkor leszóltak, hogy ilyen biztos nem lesz, és prófétákat meghazudtoló jövendő mondással biztosítottak, hogy ez nem történhet meg. Szerintem meg már az is fura, hogy nem is tudod csak úgy előrendelni a játékot ingyen, valamennyit mindenképpen fizetned kell érte előre. Akkor még se biztos béta hozzá férésed nincs (pre-orderhez nem jár ), se komolyabb head start előnyöd. Ezt a Teránál jobban csinálták, és egyetértek Endrosszal. Valamint mielőtt valaki azzal jönne, hogy akkor menjek Terázni, nem, nem megyek mivel nem jött be annyira. Ellenben ott biztosították a lehetőséget közel mindenkinek , hogy meglesse a játékot ( ott voltak a SP eventek amire csak tényleg az nem került be aki nem akart ) …voltak komoly problémák ott is, de a community rengeteg visszajelzést adott. A Teránál az emberek közömbösek voltak, de sokan akik kipróbálták meglettek győzve mivel nem voltak nagy elvárásaik, és a játék felülmúlta azokat. A GW 2-nél pedig hatalmas elvárások voltak, és voltak olyanok akik csalódtak. (Mindig vannak ilyenek , attól függetlenül is ha a többség kikiált valamit az évszázad játékának)

    Valamint remélem tényleg helyre rázzák a fps gondokat, mert ez nem egy olyan problémának tűnik amit egyhamar meglehet oldani . (Szép a játék ,de nem egy BF 3-as frostbite engine)
    Ez alól kivétel ha direkt olyan buildet adtak a bétára amivel ez volt a céljuk, de bárki is mondja, hogy igen így volt, meg , hogy a béta nem szórakoztatásra van, ez így sztem nem igaz . Kell a bug report, de nem szeretem az álszent embereket akik reggel 6-kor keltek és másnap hajnali 2-kor tértek nyugovóra a pvp-k után…biztos bug vadászaton voltak. -.-
    (Lehet voltak ilyenek, de azok közel 1 oldalas leveleket küldtek ezen bakikról a készítőknek, illetve azzal töltötték a napjukat, hogy igyekeztek a játékban különböző körülmények között reprodukálni a hibát, hogy jobb képet kapjanak róla )

    • DrEmettBrown
      2012. május 1.-18:01

      Én úgy gondolom, hogy előnyt semmiképp nem fognak adni ezek a dolgok, főleg PVP-ben nem, viszont néha előjön a gondolat, hogy talán nem is azért van ez a nagy szöveg arról hogy a statok nem számítanak a páncélon( ugye itt jön hogy a HC játékos aki inkább nem fizet, ugyanott lesz mint a casual, aki pedig inkább a fizetős) , meg csak a skill számít, stb… mert így el tudják majd adni a tápos skineket anélkül hogy a nép felkelne, (hasonlóan mint a LoL skinek, ugye mást is vettek onnan már át) és amit saját magad fogsz megszerezni azok sok időt fognak igényelni, vagy nem is lesznek olyan jók.
      Másik dologban egyetértek, nekem sem tetszik ez a sok ködösítés a megjelenés körül, főleg hogy már jó pár darabot eladtak a játékból. Igazából mondhatnának már valami hány százalékon állunk.
      Na mindegy, akárhogyan is lesz azért nem lesz ez rossz… : D

      • eldaron
        2012. május 1.-18:41

        Korai volt a prepurchase. A bétáig azt gondoltam, hogy majd ha meglesz az 500k lájk bejelentik a megjelenési dátumot, de most hogy játszottam elszálltak a júniusi megjelenéssel kapcsolatos illúzióim. Elég bugos a personal story és egy-két dinamikus event, pedig ezeket a területeket már tesztelték (igaz csak press béta volt, de akkor is), mi lehet ott ahol még nem járt játékos.

      • ajve
        2012. május 2.-00:40

        Olyan része szerintem nincs a játéknak ahol ne jártak volna már tesztelők. Nem mi, mert mi csak meghívottak vagyunk, rendes hivatásos tesztelők.

    • hopp
      2012. május 1.-18:35

      Sok esetben nem kell ahhoz bug report, hogy segíts a fejlesztőknek. A szerverlag jó eséllyel azért is volt ekkora, mert sokkal több debug üzenetet naplóznak ilyenkor, mint amennyit élesben fognak. 100%, hogy van egy 10-20 fős csapat, aki az elkövetkező 1 hétben csak és kizárólag ezeket a logokat fogja elemezni, és a fejlesztők számára értelmes bug reportokat készítenek belőle.

      Egy jó debug logból lehet látni azt, hogy történt egy nem várt hiba, és azt is, hogy nagyjából milyen körülmények kellettek ehhez.

      Én nem vagyok az a nagy hibajegy író típus, de még én is adtam fel párat (pl. azt, hogy ha tele van az invetory-d, akkor a kezedben lévő két egykezes fegyvert nem tudod lecserélni egy kétkezesre, mert ugye az egyik egykezesnek nem lesz hely, ami teljesen jogos, csak nincs hibaüzenet, ami figyelmeztetne, hogy pajtás, csinálj helyet). Emellett meg minden egyes hibáról, amit a játék alatt tapasztaltam (pl. nem tudott personal storyhoz instance-ot létrehozni) ott van náluk a debug log, amiből tudni fogják, hogy mi történt (ebben az esetben pl. még a képernyőre is kiírta azt, hogy melyik modul melyik sorában szállt el a folyamat, szóval ennél csak részletesebb logjuk lehet)

  5. Ismeretlen
    2012. május 1.-18:08

    NCsoft, csak kiadó, semmilyen szinten nincs beleszólási joga a gw2be. Összességében csak a kiadási jogokat uralja. Sem játéktechnikailag sem marekting ügyileg nem szólhat bele. Ő csak az első kéz, ami továbbadja a gamet.

    • hopp
      2012. május 1.-18:36

      Igen, én is azt remélem, hogy ez így is marad. Mindenesetre az egy nagyon pozitív dolog, hogy NCsoft belement a “majd egyszer készen lesz”-be a fejlesztés elején.

  6. Ismeretlen
    2012. május 1.-18:17

    Na igen, mindig csak kötözködöm, 2 dolog ami ROSSZ a DP és, bökjenek ki egy hónapot legalább megjelenésre. A többi egyéb bétára jellemző.

    Váh, van itt össze-vissza beszélés is :D Terát jó, hogy ingyen, kiadás előtti utolsó!!! Utolsó béta, másik meg hát havidíjas…. persze, hogy választhattak ilyen üzleti stratégiát.

    GW2, egy nem havidíjas játékot eladni kell és abból élni, nem pedig mindenféleképpen ingyen játékot biztosítani. Trial valószínűleg kiadás után lesz. De addig is, had induljon el az a gőzös.

    Isten ments sok idiótát meghívni ingyen, hogy ne is törődjenek a bugokkal, csak vajon fut-e a gépen… elég az a pár ember aki fórumokon hisztizik, de eredetire nem ír, egy bug reportot se nyitott, se fórumposztot, tisztelet annak aki nem tud angolul. De ismerősömre is úgy kelett rászólni, tessék reportolni, nem nyüszögni… béta teszt, nem trial próba. Ezt már máshol is írtam. Am jó látni, más mmo-hoz képest, itt milyen apróságokon megy a majré.

    Itt biztos pár filléres dolgot megveszek, pet vagy valami, hisz nem havidíjas, aprópénz meg néha akad. Kari/bankslot tuti. Bár, kari nem biztos, le fog kötni elég időre egy is.

    • DrEmettBrown
      2012. május 1.-18:23

      Ezt felróhatod azoknak, akik csak szerencsével kaptak meghívót, de aki fizetett érte, az nem azért tette hogy dolgozzon, hanem hogy szórakozzon. : D Szerintem azt sikerült letesztelni, hogy hogyan működik a játék nagyobb tömeg alatt, plusz nem hinném hogy ennyi ember mellett nem kaptak elég bug reportot, lesz mivel foglalkozni az biztos. : )

      • Ismeretlen
        2012. május 1.-18:35

        Igen, de kiadtak rengeteg háttér-információt, minek miként kéne működni, és akik ezt elolvasták, megtetszett nekik a játék, azok élhettek az elővásárlási lehetőséggel. Avagy, gyertek, nézzétek meg, úgy megy, ahogy írtuk, vagy nem? Kérlek segítsetek.

        De sokan vakon megvették, hogy hú de jóóó game! És fórumokat olvasva, semmit nem tudtak egyes dolgok működéséről, és azt írják, micsoda bug. Még jó, hogy ingame nem tolnak mindent az arcunkba, hidd el, besokallna az ember az infótól.

        Fizettem érte, mert érdekelt, játszani/szórakozni akartam, de ha találtam hibát, azért vettem a fáradságot jelenteni, főleg, hogy sok esetben nem is kellett a fórumra mennem, hanem a kis bogár ikonra kattintanom. Á, micsoda munka, mint 16óra a szénbányában.

        Általában ilyenkor születik meg az a vélemény, gyerekek, kipróbáltam, szar. Mondta valaki neked, hogy a béta majd egy álom lesz? Nem utolsó kiadás előtti béta volt, javában van még javítani való stb. Ez is beillik, egy hatalmasabb stressz tesztnek.
        Majd, ha azt mondják, kész szerintünk és itt az utolsó béta, akkor már valamelyest fel fogok háborodni, ha komoly fennakadások lesznek.

        BÉTA: avagy teszt, nem kész állapotú játék. Egy játékos vagy aki segít tesztelni, teszter is vagy egyben. Az elővásárlás fő elem a 3 nap headstart. Na, ha az nem megy, vagy csupa bug, akkor lehet panaszkodni. De 1es élménybeszámolóban is írtam már ezt-azt, nem akarom ismételni magam.

      • hopp
        2012. május 1.-18:41

        Sokan nagyon félreértelmezték ezt a dolgot. NEM felhőtlen trialt vettél a pre-purchase csomaggal, hanem 3 nap headstartot, ingame cuccot és BIZTOS hozzáférést a BÉTA hétvégékhez. Attól, hogy TUTI bejutsz, még ugyanúgy egy bugokkal és problémákkal joggal teli játékot fogsz kapni. Aki ezt nem érti meg, az még nem játszott korai bétákkal. (A megjelenés előtti utolsó open béták nem számítanak, mert az már a legtöbb esetben tényleg csak marketing, nem tesztelés)

        Csak és kizárólag azok sírnak joggal, akik megvették a pre-purchase-t, és “nem jó a kulcsod” hibaüzenetet kaptak egész hétvégén.

      • DrEmettBrown
        2012. május 1.-18:49

        @hopp Ez jogos, nem is firtatom, én csak arról beszéltem hogy aki megvette a játékot az elsősorban arra kapott lehetőséget hogy szórakozzon a béta hétvégéken, illetve ha rendes, vagy lehetősége van rá akkor még ír is mellé reportot.

      • Ismeretlen
        2012. május 1.-18:53

        Nem szórakozásra kaptál lehetőséget, RÉSZVÉTELRE. A szórakozást senki nem garantálta. Még a terms of use elolvasása után sem találtam erre garanciát :D

        Na de ezt már tényleg csak kukacoskodásból írtam. ;)

    • Strayhand
      2012. május 1.-18:57

      Ha nem csak 2-3 órát játszottam volna a szaggatás miatt, akkor talán belefutottam volna reportolni való bugokba. Mondjuk lehet hogy voltak olyan bugok, amiket észre se vettem, pl. a diavetítés-szerű dinamikus eventeknél, ahol örültem ha azt ki tudtam venni, mi történik.

      • Ismeretlen
        2012. május 1.-19:06

        Hát reméljük, következő bétán optimalizálva, már nem lesz ezzel gond. Akik gép problémával álltak szemben, azokat véletlen sem akarom megszólni. Én kivételesen mázlista voltam, hogy pénteki nap kivételével kockulhattam végig.

      • XXX
        2012. május 1.-19:28

        én 4 órát bírtam aztán ALT+F4. nem bírtam tovább nézni hogy szenved a gépem.
        ——
        nagyon remélem hogy következő Béta hétvégére már nem lesz gond a sebességgel,

      • ajve
        2012. május 2.-00:38

        Bárcsak szenvedett volna a gépem, de e helyett csak minimális terheltségen ment (CPU 30%, GPU 0%), ha izzadt volna nyilván jobban is futott volna, de majd a következő bétán!

  7. Ismeretlen
    2012. május 1.-18:44

    Igen, sajna rengeteg viszonteladói hiba történt. Még itt sem 100%ban az Anet bakija. Illetve volt, rengeteg nem hivatalos viszonteladó is, akiktól a butább játékosok vásároltak, mert jaj, olcsóbb. És kellemetlenségek érték, mikor rájött, átdobták, mint sz.rt a palánkon.

    • hopp
      2012. május 1.-18:58

      Jó hát azoknak, akik 10 dollárral olcsóbban vették meg nem hivatalos forrásból, majd kiderült, hogy ez annyira nem volt jó ötlet, majd elkezdtek anyázni, csak a régi klasszikust tudom mondani: “Ha a kacsa nem tud úszni, akkor nem a víz a hülye.”

  8. Vad Kan
    2012. május 1.-19:01

    Van itt olyan aki a LENOVO Y570es laptoppal játszott (i3-as típus,8 giga ramos verzió), csak mert nem hiszem el, hogy egy ilyen gépen ennyire laggoljon és kezdem azt hinni, hogy a 2 videókártya közti manuális váltó elromlott.
    Szóval aki laptopról játszik és high grafon jól viszi a gépe az leírná, hogy milyen gépe van. csak összehasonlítás végett. köszi

    • Mythron
      2012. május 1.-19:54

      Nem hiszem, hogy sokan szaladgálnak félmillás laptoppal. Szóval egyhamar nem fogsz választ kapni.

    • Vad Kan
      2012. május 2.-10:21

      Köszi a válaszokat!! Az hulladék egy kicsit erős volt, de értem én mindenki mondandójának a lényegét :)

      • ajve
        2012. május 2.-11:07

        Röviden a lényeg, javítani fognak a játékon, optimalizálni és akkor simán futnia kell majd a laptopodon.

  9. Fenrir
    2012. május 1.-19:56

    Én ettől függetlenül is megvárok egy trialt, amit eddig halottam a jó dolgok mellett, azért ott vannak a rosszak is. Továbbra is várom a teljes játékot, és remélem előtte, vagy nem sokkal utána lesz lehetőségem kipróbálni.
    Mondjuk nem aggódok, a jelenlegi béta sokak szerint azt mutatja annyira azért még sincs közel a megjelenés. (Valószínűleg még ez évben, én szerintem legkésőbb augusztus-szeptember környékén, mert ha később akkor tényleg van mit javítani )

  10. Healer
    2012. május 1.-20:30

    Szerintem június 28, amit a pólókon mutattak simán tartható.

    Lehet hogy optimista vagyok, de mindegyik bétán játszottam, nincsenek akkora hűdeodabaszós hibák a játékban, hogy félig újra kelljen kezdeni a fejlesztést, talán a balanszolás éventek skálázódás stb.

    Eddigi olvasásaim alapján az emberek fő gondja az, hogy nem akarnak/tudnak olvasni, és minden kapcsoló és képernyőelem működését 1080p-ben animált meztelen Jora kellene hogy elmagyarázza, de akkor meg csak a mellek maradnának meg.

    Lehet hogy elvakult vagyok, de én akkor is elégedett lennék, ha a mostani állapotában adnák ki.

    • Ismeretlen
      2012. május 1.-20:32

      Telibe! :D

    • Soner
      2012. május 1.-20:45

      Volt egy olyan megjegyzésük mostanában Anet-nek, hogy minden hónapban 1 béta,amin elég sok ember ki is akadt..Ha a mindent csak kettőnek vesszük,és a béták ugyan így a hónap vége felé lesznek,akkor is legjobb esetben sztem júli közepe,vége.

      • Ismeretlen
        2012. május 1.-20:55

        Reméljük a változtatás jogával élnek, és hamar az ölünkben az éles játék :) Mondjuk az a minden hónapban 1 hónapot jelent és 1 alkalmat, vagy esetleg sűrűbben lesz béta :D

      • DrEmettBrown
        2012. május 1.-21:00

        Ha csak egy béta lenne, abban már a magasabb területeknek is benne kéne lenniük a két fajjal. Be fog ez férni egy hónapba? : D (én nem hiszek benne : ( )

      • ajve
        2012. május 2.-00:31

        Minden hónapban és legalább 3 BWE megjelenésig ha jól emlékszem, viszont Április Május Június és megvan a 3, akár Június vége is lehet még ebből vagy Július.

  11. Ismeretlen
    2012. május 1.-20:36

    végülis ki lehet próbálni pre-orderel!

    Az aktivációs kód a végleges megjelenést követő 2 napig él. A játékosoknak ki kell pótolniuk a Pre-Order termék árát a teljes árra ahhoz, hogy megtartsák regisztrációjukat a teljes változat kifizetésekor átvett teljes dobozban található kód segítségével.

    Tehát, aki visszavonja a játékot az 1500 hufért kipróbálta, aki tovább akar játszani az a pre-order jogával megveheti.

    Bármelyik pre-order lehetőségnél írja. Igaz, nem a mostani “bugos” bétákon lesi meg, hanem a viszonylag fényes állapotban lévő 1 napos headstarton, ami talán sokkal jobb is annak, aki csak próbálni akarja, nem béta tesztalany lenni.

  12. Azazel
    2012. május 1.-20:47

    ajve :
    Na most a Core i3 abszolút nem hulladék kategória, ha értenél hozzá még lehet hogy tudnád is …

    i3-mal toltam én is 12 órát, 3 X 5perces laggal!!! Nem olyan hulladék az! :)

  13. Petya
    2012. május 1.-21:08

    Volt olyan újságíró aki kipróbálhatta már az Asura részt is korábban, annyira nem állhatnak rosszul velük. Mindenesetre nem szeretném ha egy age of conan lenne ebből is! Az nagyon nagy blamázs volt!

  14. Jagp
    2012. május 1.-21:16

    Vélemény: Ennél sokkal rosszabb állapotú játékokat is adtak ki már. Rettentően élveztem játszani a játékkal, és most, hogy vége a bétának szörnyű érzés, hogy nem játszhatok vele 1 hónapig.
    Jó pár hibát találtam, reportoltam is mindent szépen ahogy azt illik.
    Egyes béták előtt szívesen elolvasgatnék egy listát azért, hogy az előző bétához képest mit javítottak és mi változott.

  15. 2012. május 1.-21:23

    Szerintem a kiadó cég okosan hergeli a népet. Nyilvánvaló hogy amit terméket alkottak jó. Ha sok pénzt akarnék keresni…ööö… -szebbítek a szóhasználaton: ha okos marketinges vagyok, én is etetném egy picit a népet, persze nem sokkal csak egy kicsi de jól tálalt szeletkével, hogy a hype kellőképpen szétterjedjen a netes közösségekben, és a rendes megjelenéskor szétszedjék a boltokat. Én még láttam azt az interneten még most is elérhető netes videót arról a tömeghisztériáról, amia Lich King kiadásakor volt:
    http://index.hu/video/2008/11/13/fuggo_vagyok_de_nincs_vele_bajom/
    Akkor is ha még nincs kész az egész game. Löknek belőle egy pici, de jól kidolgozott ízlete koncot, hogy ráizguljon a nép, auzán a megjelenés előestéjén már ott csápoljanak. Lesz egy csomó a termékükre teljesen “előfelizgatott” vásárló. Ez a béta csak erről szól. Nem elítélendő persze, ez csak üzlet.

  16. Aragorn
    2012. május 1.-21:27

    a minijátékokra én is kíváncsi lettem volna, meg is találtam a fővárosban ,de hiába beszéltem az npc-vel nem történt semmi :(

  17. diesel1521
    2012. május 1.-21:29

    hááát én is azt tapasztaltam hogy szombaton bevettek a guildba és rá 20 percre eltűntem :D nem voltam bent nem láttak a többiek

  18. hopp
    2012. május 1.-22:29

    DrEmettBrown :
    Ha csak egy béta lenne, abban már a magasabb területeknek is benne kéne lenniük a két fajjal. Be fog ez férni egy hónapba? : D (én nem hiszek benne : ( )

    Miért kellene benne lennie az egész játéknak a bétában? Itt is nagy hangsúly van a sztorin, ugyanúgy, ahogy a Diablo 3-ban, miért lőnék le az összes poént a béták alatt? D3 bétában végig csak az Act1 kb. 2 óra alatt végigjátszható kis része volt, semmi több.

    Láttam már jó néhány bétát, és a GW2 sokhoz képest nagyon jó állapotban van. A login gondokon kívül nem futottam bele semmi olyanba, amiről ordított volna, hogy félkész, pedig játszottam vagy 20 órát. Age of Conan például sokkal rosszabb állapotban volt a release után 2 héttel :D

    • Healer
      2012. május 1.-22:39

      A két faj területeit belsősök tesztelik már jó ideje,
      a játékon 270 ember dolgozik egyszerre, szerintem menni fog.

    • DrEmettBrown
      2012. május 1.-22:49

      Nem nagyon vettem még részt bétán, szóval akkor így hogyan tudnák kiszűrni a bugokat a magasabb területen?
      Egyébként én is nagyon bízom a legkorábbi megjelenésbe, sok streamet és videót néztem a bétával kapcsolatban, és én is úgy láttam hogy ez már egy nagyon komplett dolog, csak már jó ideje vakon bízok… : D

      • Healer
        2012. május 1.-22:53

        Minden tartalmat nem mutathatnak meg előre, idő sem lenne rá, gondold el, 40 beta hétvége minden faj, minden területe, minden szinten :D

        Belsős tesztelőkkel, akik már decemberben is tesztelték a játékot.

      • DrEmettBrown
        2012. május 1.-23:26

        Hát igen, nem lenne nagy reklám az igaz. De azért ez a sok ember, akik most nyomták, 2 hétvége alatt felmorzsolnák a tartalmak jelentős részét… : )
        De az lenne a legjobb ha következő hétvégén mondjuk a másik két fajjal lehetne nyomulni, aztán a köv. hónap vége már lehetne a várva várt… : P

    • Kaktusz
      2012. május 2.-00:49

      Szerintem is tök korrekt volt ez a Beta Event leszámítva a pénteki logint..ott mondjuk dühítő volt h nem enged be dobbál stb. de hát a headstartnál se lesz ez másképp.Volt egy két bug elszórva de nem vészesek.Egész jól müködik a játék az eventek is.1-2 npc volt h beragadt vagy elment a zene..de nem volt vészes.Az optimalizálást kéne még megoldaniuk valahogy.

      • ZachElf
        2012. május 2.-07:14

        Nekem épp egy npc hangja ment el az egyik cutscene jelenetnél, azt jeleztem is nekik :)

  19. Rulez
    2012. május 1.-22:30

    “Aztán vasárnap már nem örültem ennyire, mert volt három kinyitatlan láda a táskámban, és bár a hétvégén ingyen kinyithattam őket, de élesben ezért vagy igazi vagy játékbeli komoly összegeket kell fizetnem. Az Arenanet szépen bedobta a csalit az ingyen kulccsal, hogy még több ládát akarjak nyitni és fizessem nekik a dellát így vagy úgy.”

    kulcsok ugyanúgy esnek mobokból mint a ládák. Ergo nem kell fizetned ezért sem csak időt tölteni a kifarmolásukkal. Jah és bármikor lehet gold-ot gem-re cserélni szóval nem igazán értem a pánikodat.

    • nathriel01
      2012. május 1.-22:53

      Azt, hogy esnek mobokból nem tudtam, nekem egy sem esett, és olyannal sem találkoztam, akinek esett volna.
      Azzal, hogy goldot fizetek gemért, az Arenanet ugyanúgy pénzhez jut, csak nem én fizetem ki a valós pénzt. De nem is ezzel volt bajom, mert nem sajnálom tőlük a pénzt, mivel nagyon jó játékot hoztak össze. A bajom azzal volt, hogy reward-ként elhúzzák az emberek előtt a mézesmadzagot, hogy akarjanak még venni kulcsokat. Az, hogy pániknak nevezel egy negatív véleményt elég furán hat.

      • Healer
        2012. május 1.-22:56

        Esett nekem is, asszem kétszer, de én vettem gemért is, sőt resurrection orbot is, amivel utána feltámogattam magam az Ascalon basines jumping puzzle tetején a flame trapeknél, hogy utána a chestnél agyonverjenek a skelkek :D

      • Soner
        2012. május 1.-23:02

        Legalább voltak olyan kedvesek, hogy kulcsot adtak rewardnak….és nem még 1 ládát ..:D

      • ajve
        2012. május 2.-00:36

        Én kaptam, de azt hiszem jutalom volt küldetésből amúgy nem találtam egyet se.

    • Kaktusz
      2012. május 2.-00:44

      hát Igen :),de annyira nincsenek jó dolgok azokban ládákban(szerencsére).Tonic meg 1 órás boostok nem gáz .Egyébként asszem nekem is esett mobból illetve volt olyan amikor kaptam még 1kulcsot a nyitás után a chestböl.

    • W Elementalist W
      2012. május 2.-06:54

      Mystic key amit meglehet venni gem-bol nekem esett 1 darab mob-ol szal igaz valoszinu kicsi a rata-ja de esik.Ja emlekszem a Shadow Behemotos eventbol kaptam 1 et es miutann ki nyitotam vele 1 ladikot meg maradt nem tort el ez nem tudom hogy ugy van mint GW 1 ben a lockpick vagy csak siman bug volt hogy nem tort el:)

      • ZachElf
        2012. május 2.-07:16

        Én is azt hittem először, de csak annyi történt, mint Kaktusz is írta egyel feljebb; a ládában is volt egy kulcs :) Velem is megtörtént.

  20. Almuska
    2012. május 1.-22:48

    Mi az a nagy fal ? O.o Mért van ott és hol van mért ott ? O.o

    • Kretusz
      2012. május 2.-06:40

      az az északi fal. Winter is coming…

      • Aragorn
        2012. május 2.-08:30

        XD game of thrones cold wind rising

      • Almuska
        2012. május 2.-08:43

        jóvanmá’ xD

  21. Soner
    2012. május 1.-23:18

    Kérdés: Nem nagyon nézegettem gem árakat, de kb mennyire megfizethető egy-egy ládikát nyitó kulcs (ingame pénz)

    • nathriel01
      2012. május 1.-23:20

      100 gem az 10 ezüst körül volt a bétában. Egy kulcs az 150 gem, ha jól emlékszem.

      • Ras
        2012. május 2.-00:49

        Mondjuk annak, hogy a béta alatt mennyi az árfolyam nem sok információtartalma van. Az ingyen gemet olcsón adták az emberek.

  22. Jani88
    2012. május 2.-00:41

    5bucks=400gem a “leaked cash shop” kép alapján,bár kitudja,hogy változtatnak rajta-e.
    de az tuti,hogy 1:1(dollár=euro)

  23. davos87
    2012. május 2.-03:16

    Nah, hát én is elszántam magamat egy kisebb beszámoló megírására. Egyébként kellemes volt a Variance guildben lenni, a Charr partyban elbeszélgettem jónéhány emberkével a TS-en :)

    Szóval, beszámoló. Összesen négy karakterem volt, egy 19-es Nekro egy 17-es Mesmer 10-es Engineer és 4-es Ranger. A kasztokat inkább a végén részletezem, most jöjjön már általános dolog.

    Grafika:
    Habár sajnos az abszolút minimumom voltam kénytelen játszani a laptopomon, mivel az asztali gépem vidkártyája épp szervízben van, ezért teljesítményt csak a laptomomhoz tudom mérni: 2 magos 2,8Ghz proci, 4Gb ram, radeom 5850-es vidkártya. Az abszolút minimumom normálisan vitte a játékot, egyedül városban laggolt kicsit, illetve a WvW nagyobb csatái teljesen élvezhetetlenek voltak.
    Pro:
    A grafika ennek ellenére gyönyörű. Ide sorolnám azt a tényt, hogy nagyon figyeltek a készítők arra, hogy a világ “éljen”. A városok nyűzsgőnek tűnnek, még játékosok nélkül is, az NPC-k járkálnak, zajonganak, beszélgetnek, de a világban lévő NPC-kre is nagyon vonatkozik ez.
    Kontra:
    Optimalizálás…
    Illetve nagy bajom van a már mások által korábban említett effekt halmazokról, amikor sok effect van egymáson, vagy közelben, és lehetetlen kiszúrni és elkülöníteni a nekünk fontosakat.

    Játékélmény:
    Szívecskék rendszere tetszik, illetve,hogy a dinamikus eventeket is úgy találták ki, hogy például adott event megcsinálása alatt olyan dolgokat csinálsz, ami az adott szívecskét is tölti. A jutalmak is megfelelőek, amiket karmáért tudsz venni.
    A dinamikus eventek nagyon élvezetesek. Lehet érezni, hogy tényleg hatással vagy a világra, és egyik pillanatban a várost még NPC-k uralják, máskor ellenségtől kell visszafoglalni.

    Most pedig kasztokra lebontva a harcrendszer és pvp:

    Nekromanta:

    Számomra nem volt elég erős. Lehet később sok minion idézésénél erősebb lesz, de azon kaptam magam, hogy egyszerűen muszály kiteolnom ezerrel, mert ha megcsapnak, néhány ütés és halott vagyok. Kicsit szerintem átestek a ló túloldalára szerintem. A dodge nem tűnik elég erősnek, és vért izzadtam a személyes történetben, mikor egyszerre 6-7 mobot kellett elintéznem.

    pvp: Átlagos. Condition master féleséget csináltam minionok nélkül,a death shroud sokáig életben tartott, de igazából csak az axe-ot találtam megfelelő fegyvernek, a többit lehetne kicsit fejleszteni. Viszont Staff a massive pvp-ben a WvW-ben a Markokkal elég ütős volt.

    Összességében nem igazán tetszett. Eredetileg szerepelt a lehetséges játszható kasztok között számomra, de egyszerűen nem fogott meg, persze, lehet hogy csak nem nekem való volt

    Engineer:

    PvE-ben puskával nagyon poén volt menni, nagyon jó CC-je van. Utilitynek potiont választottam, és magamat illetve másokat buffoltam. Kevésbé éreztem a kite-olás szükségét, mint a nekronál.

    pvp: Hát, ennél se találtam meg a megfelelő felállást. Kétféle felállást próbáltam, az egyik puska és full potis támogató, csoportban jó volt, és érezhető volt a csapatársak buffolása, egyedül viszont harmatgyenge sebzése volt a puskának sajnos.
    A másik felállás pisztoly+pajzs és full turretes felállás. Védeni jó volt, sokáig kitartottam mindig, de sajnos ölni nem igazán tudtam senkit vele.

    Ranger:

    PvE-ben a legtáposabb szerintem. Habár nem játszottam vele sokat, tankos pettel nagyon egyszerű dolgom volt, nagyon ritkán kellett csak kite-olnom. Bár néha igen gyorsan le tudták csapni a petet, de megfelelőnek találtam.

    pvp: Sokat nem játszottam, de nagyon jó sebzése volt. Longbow és kard+warhorn felállást használtam. Nagyon jó volt távol mint közelharcban, de a pet AI-ja hihetetlen rossz. Mindeképpen javítani kéne rajta

    Mesmer:

    Ez volt számomra a legkevésbé szimpatikus kaszt, de gondoltam kipróbálom. PvE-ben a Greatswordbnak nagyon kemény sebzése van, gyakrab azelőtt leszedtem az ellenséget, hogy az elért volna engem. Viszont a illúzióknak SEMMI haszna nem volt, az extra sebzésen, és a shatter skilleken kívül. Azt tapasztaltam, hogy a mobok szarnak rájuk, mindig engem támadnak. Direkt teszteltem, hogy kinn volt 3 illúzióm, nyomtam egy Stealth-es skillt, a mob rátámadt eg clone-ra, de amint látható letten, rögtön megint engem támadott.

    PvP: Azt kell hogy mondjam, hogy nagyon megfogott pvp-ben. Az illúziókkal az örületbe kergettem az embereket. Mégha meg is lehet könnyen tallálni az igazi mesmert, jól időzített eltűnésekkel értékes másodperceket veszített az ellenség, hogy engem találjon. Az illúziók tápolására szakosodtam, illetve a shatterből a Mind Wreck sebzésre. Nagyon kemény spike sebzéseket lehetett velük bevinni, feltéve, hogy elérték az ellenséget, mert ha éppen elfutott, akkor nem érték utol :P Staff és scepter+warhorn felállást használtam. Meggyőzőtt, szinte biztos, hogy mostmár Mesmer lesz az én kasztom.

    Summa summarom, a játék mindenképpen szókoztató, én nem osztom a nyári megjelenést, én pesszimista vagyok, és Szeptembert gondolok. TOR-ból indulok ki, lehet rossz példa. Ott is a legtöbben a nyáron a szeptemberi megjelenést voksolták, én Decembert mondtam, persze mindenki le is szólt és trollnak neveztek, pedig igazam lett :) Persze, ne legyen igazam.

    Ha lenne időm, írnék egy sokkal részletsebb beszámolót is, de sajnos most arra nem futja. Talán következő béta után.

    • ZachElf
      2012. május 2.-07:21

      Lehet én vagyok hülye, de nekem abszolút nem ismerős hogy mi az a kiteolás, meg a CC. Ezek hiányában nem értettem sokat az ilyen részekből :) Ezt gondolom más mmo-kból szedted.

      • W Elementalist W
        2012. május 2.-07:31

        kite-olas futtatod a mobot nem allsz meg mint egy LAST Stand MAN:) CC meg wow-s kifejezes Cyclone dudu skillbol ered (rootolod snareled , benitod meg minden finomsag) en valahogy igy ertelmezem:)

      • Soner
        2012. május 2.-07:46

        Igazából a CC a Crowd Controlból ered,de a lényege ugyanaz:)

      • davos87
        2012. május 2.-13:35

        Pedig mind a kettő kifejezés már az Everquest óta létezik, tehát mintegy 13 éve, és rendszeresen használatos nagyon sok játékban, nem feltétlen csak MMORPG-kben. Sajnos lehet nem fogalmaztam elég laikusan.

  24. derik9
    2012. május 2.-05:57

    annyi lenne a kérdésem, nekem aki csak megjelenéskor veszi meg a játékot, és nem fizetek külön semmiért… lesz vmi hátrányom PVP-ben?

    • W Elementalist W
      2012. május 2.-06:55

      semmi :)

    • Aragorn
      2012. május 2.-08:33

      annyi talán hogy aki már több bétán is tolta a pvp-t folyamat az magáraszedett egy kis skillt

  25. CSabessz
    2012. május 2.-07:16

    Hali! Akinek volt wariorr-ja a hétvégén annak szól a kérdésem. Melyik a jobb ? Hammer, Axe, Sword, 2H Sword, vagy a pajzsos kombinációk???

    • Healer
      2012. május 2.-10:18

      Év végigpróbáltam az összes fegyvert, a 2H sword jó, de a pörgetős skillel sokat lehet mellétolni, és csak nagy tömegben jó, a kard és pajzs nem rossz, és a Hammer sem,
      altnak pedig puska.

      Hasznos skillek a stomp meg a kick melléjük, AOE nek, és térnyerésre (
      puskával távolról lövöd mint állat, ha közelért, ütsz rajta puskatussal,
      vagy elkezded megint lőni mint állat, és utána kick neki,
      vagy közel engeded, kardot neki, shield bash-el ellököd, és vissza puskára :D)

      • Thunder
        2012. május 2.-11:37

        PVE-ben Kétkezes kard + puska én ezekkel toltam. Az íjat azért nem szerettem mert fele a hatótávolsága mint a puskáé. A többit Healer leírta! :)
        Pvpben nem igazán voltam, de ha jól informáltak akkor ott a két fejsze a nyerő!

  26. Petya
    2012. május 2.-08:14

    A nekró tényleg futtatós CC-zős (Crowd Control) Fear, Chill, Cripple szinte minden skillnek van hasonló effectje a warhorn-axe combónál a warhornnak van 2 seces skill kiütése is + haste. Nagyon duracell, főleg majd ha ki lesz traitolva rendesen. Én minion mastert próbáltam és a staff 2-es skillje elég kis CD-vel regenerációs markot is ad, amit CD-re kell használni a minionok gyógyítására. A botnak elég komoly dps-e van, ha több markot pakolsz le egyszerre egy csoport szörny alá és sok embert gyógyít nagyon gyakran csoportban.

    Összevetve a greatswordos warriorral aki egy skillel (megpörgeti a kardot) lenyom 3-4 mobot egyszerre sehol nincs a dps, de ott igencsak baj van ha cd-n van a heal, bár jó traitekkel ott is jelentősen meg lehet növelni az ellenállóképességet. Meg elég keményen buffol.

    Én a nekróban biztos vagyok, hogy nagyon kemény lesz 80-on, legalábbis a jelenlegi traitekkel elég jól kombinálható egymást erősítő hatásokat lehet kihozni rengeteg heallel meg toughness + vitality. Volt egy vicces kalandom a második zónában ahol a hegyorom kilátó van a kikötő felett, ami tele van ettinekkel meg medvékkel. 17-es szinten huztam két 19-es ettint meg egy 20-as medvét és végül én nyertem. Az ettinek 1 hitelik a minionokat amelyik közel megy… :)

  27. Endrosz
    2012. május 2.-16:41

    Menthix vs. mindenki más törölve. Sorry, menthix, nem akarom beléd fojtani a szót, de sejteni lehetett az első kommented után, hogy ekézés lesz a vége.
    Hopp vs. ajvé törölve.

  1. 2012. május 5.-13:25

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

Csatlakozz a 832 követőhöz

%d honlapszerkesztő ezt szereti: