Kezdőlap > Általános cikkek > Ősi sárkányok és Skill use kijelzés

Ősi sárkányok és Skill use kijelzés

Zhaitan

Zhaitan

Jeff Grubb egy tegnapi interjú során válaszolt arra a kérdésre, hogy találkozhatunk-e Elder Dargon Zhaitan-on kívűl más ősi sárkányokkal is a játék folyamán.

“Bizonyos pontokon igen…” válaszolta Grubb. “Jelenleg, a központi sárkány akiről beszélünk, Zhaitan, aki az élőholt sárkány és ő az aki felemelte Orr elsüllyedt városát és az istenek városába rendezte be fészkét. Persze más sárkányok is dolgoznak a környéken, így például Kralatorrik, aki mint tudjuk keresztül szállt Ascalon felett, igen mély sebet ejtve azon.”

A sárkányok mindenhol jelen vannak a Guild Wars világában, de jelenleg Zhaitan áll a középpontban, vele kell foglalkoznunk, hogy tökéletes legyen. …hogy a többi sárkánnyal mi lesz? Azt még mi sem tudjuk pontosan, de biztos, hogy szerepet fognak játszani a kiegészítőkben.

Az interjúban még két fontosabb dologról beszéltek. Az egyik, hogy a mikrotranzakciós rendszer tesztelése már most is folyik, a Guild Wars 1 shopot most gyakorlatilag kísérletezésre használják. Ki, mit, mennyiért hajlandó megvásárolni és ez mennyiben befolyásolja a játék világát.

Illetve megtudhattuk, hogy a GUI-n nem lesz ezentúl egyáltalán látható az ellenfelek skill use barja. Ezzel is azt akarják elérni, hogy a játéktérre figyeljünk és ne az interfészt bámuljuk állandóan. A skillek használatát viszont ezentúl is láthatjuk, csupán gyakorlottabbnak kell lenni majd ezen a téren. A karakteranimációkat olyan részletességre emelték, hogy minden skill teljesen egyedi animációt kapott, így tudhatjuk majd mit csinál a velünk szemben álló.

“Ha egy ellenfél nagy támadásra készül amitől földre kerülhetsz, láthatod majd, ahogy visszahúzza a karját, majd fegyverét a magasba emeli. Ez lesz az a pont, amikor észre kell venned, hogy el kell mozdulnod, különben jön a knock down.”

Kategóriák:Általános cikkek
  1. Klevo
    2011. április 20. - 13:13

    Hmmm mikrotranzakciók tesztelése, nicsak csak nem finomhangolnak ?:D Nagyon jó hír

  2. Eleghal
    2011. április 20. - 13:14

    Huh a vége nagyon jól hangzik….jó kis felpörgetett csaták várhatóak:D

  3. Prana
    2011. április 20. - 13:17

    “nem lesz ezentúl egyáltalán látható az ellenfelek skill use barja” -> thief FTW. elég nagy helyzeti előnyt fog jelenteni a hide-ből támadás, tetszik :) ofc thief lesz az egyik mainem, de nagyon szeretném már látni hogy milyen lesz a mesmer.

    • Gandarel
      2011. április 20. - 14:10

      A hide-ből támadásnak ehhez mi köze? :P Lehet hogy csak én nem látom most az összefüggést.

    • chucky
      2011. április 20. - 14:11

      Hát a balance az fontos nagyon az ANET-nek. Túl fontos is, ez mindig a skill nerfekkel oldották meg. GW1-ben kisebb dolgokért gyúrták át a dolgokat. Gondolod egy ilyen imba karaktert nem szabnának átlagossá (többihez egyenlővé)? Esélytelen :)

      A necro srác aki rájött, hogy hogyan farmolja le HA-t. Mintha mobokat ölne halhatatlanul. Nem csalt csak összerakott 1 piszok durva buildet. Eredmény 1 nap múlva már nem működött a build, úgy ahogy szerette volna :)

      Szóval, ha ilyen lesz a pvp társadalom egyként fog lázadni és pápá előnyök. Aki gw1-gyel játszott több évet ezeken már ki se akad :)

      • 2011. április 20. - 19:27

        Sajnáljuk, a “nagyon” szót nem úgy használod, ahogy mi azt elképzeltük.
        Ezentúl ennek a szónak értéke: “eléggé”.

        Köszönjük megértésedet!

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  4. chucky
    2011. április 20. - 14:04

    A skill use bar meglepett, bár semleges, hogy ott van-e vagy sem. Csak így az animációt figyelve eléggé nehézkes lesz megoldani, olyat mint pl GW1-ben Kanaxai megszakítása.

    A másik dolog itt, hogy már a legelső játszható demóban látszott az, hogy milyen kondik stb volt az ellenfélen. Remélem azért az megmarad. PVP-ben az nagy könnyebbség, de PVE-ben is hiányoltam párszor.

    A mikrotranzakciós rendszer tesztjei folynak? Huhú ez jó. Remélem külsős elemzőket használnak, vagy van sajátjuk mert még a végén rossz következtetéseket vonnak le. Tökre nem reális ezekkel a számokkal játszani, ha nem veszik figyelembe mennyi ideig játszott 1 játékos és milyen sűrűn vásárolt ez időszak alatt, illetve belevéve a gw1 leállása utáni időszakot és az ajándékokat/akciókat. Ha ezeket nem veszik figyelembe még a végén azt mondják, a Bonus pack játékforma nagyon jó csinálunk sok ilyet, mert 90%-a a játékosoknak megvette. Mert mit csinál aki itt maradt, megvett minden vackot minél tovább tudjon játszani, több karihely stb. Bízom azért benne, hogy nem lesz rosszabb mint a GW1 store.

    • Razul
      2011. április 20. - 14:45

      Te mindig a rosszra gondolsz. :)

    • Eldron
      2011. április 20. - 15:20

      Szerintem, csak több oldalról közelíti meg a dolgokat! Nem hiszem, h az Anet pont ennél a mikrotranzakciós dolognál akarja elszúrni, mikor azt mondják,h kicsit áttervezik a sylvarikat + a charr kezdő területet is áttervezték, mert nem volt eléggé “charr-os”.

      • Gandarel
        2011. április 20. - 15:55

        És mindig a rossz oldalról… :P nem kötekedés. :D

    • chucky
      2011. április 20. - 16:18

      Nem mindig csak elég sűrűn ;) Látod, az optimista, hú de jó, hozzászólásokra már nem is emlékszel :) Pedig az kevesebb, tehát kellene :D De, hát azokban a mondanivaló semmi :)

      Hát hiába a pesszimisták már csak ilyenek :)

      Ezekben csak 1 dolog van, nagyon várjuk, nagyon akarjuk, hogy nagyon jó legyen. Na és az item mall nagyon el tudja rontani a legjobb játékot is. Másrészről dolgozó emberként tudok és akarok is költeni olyan dolgokra amivel több játékidőt kapok vagy amivel még élvezhetőbbé teszi a játékot számomra. Ezért is érdekel a téma nagyon. A WiK esetén elég érdekes következtetésekre jutottak, reméljük itt is jók lesznek ezek a következtetések :)

    • 2011. április 20. - 19:29

      GW1-ben ugyanazzal a pár animációval dolgozik a karaktered. Assassinnak vannak különleges animációi támadáshoz, hogy értelmes képet láss, amikor pl pókként marsz, vagy bikaként öklelsz.
      GW2-ben már szinte minden skillnek egyedi animációja lesz. Lényegében persze nem térnek el, a varázslat és a többi mind hasonló lesz, de mégis lesz egy kis eltérés.

      DMC-ben is megtanulod az ellenség képességeit meglátni. pl.

  5. Eleghal
    2011. április 20. - 15:28

    OFF: Lányok Fiúk
    Valaki linkelt egyszer egy skill calculator szerűséget, amin a vegyver, heal utility +elit skill helyére be lehetett rakni a választott skillt.(fegyverek szerint is)
    Azt nem tudná valaki még egyszer belinkelni???

    Köszi

  6. Eleghal
    2011. április 20. - 15:37

    Köszönöm:XDDD
    Most elleszek egy darabig:)

  1. No trackbacks yet.

Itt és most várjuk a hozzászólásod!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Követés

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

Csatlakozz a 850 követőhöz

%d honlapszerkesztő ezt szereti: